Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Για τον νεαρό Γιακουμάκη που χθες, βρέθηκε νεκρός…

Από το διαδίκτυο «Απλά συγνώμη»...


Βαγγέλη από την Κρήτη, που μπορούσε να ήσουν ο Κώστας από την Μυτιλήνη, ο Γιώργος από την Δράμα, ο Βασίλειος από την Αθήνα, ο Νίκος από την Λευκάδα ο..... ο..... ο......ο από κάπου από όλη την Ελλάδα…

Συγνώμη φίλε! Συγνώμη γιε μου, συγνώμη! Συγνώμη που όλα αυτά τα χρόνια, ενώ έβλεπα να γιγαντώνεται αυτή η κατάρα στα εκπαιδευτικά ιδρύματα, δεν έκανα κάτι σαν μονάδα αλλά και σαν σύνολο για να αντιδράσω.

Συγνώμη που άφησα το σοβαρό αυτό θέμα στα χέρια ανίκανων πολιτικών, ανίκανων εκπαιδευτικών, ανίκανης Πολιτείας που ειδικά αυτή η τελευταία δεν έκανε τίποτα ( μιας και τα δικά τους μπουμπούκια σπουδάζουν σε κυριλέ σχολεία εντός και εκτός Ελλάδας)

Δεν σε ήξερα, μα τώρα σε ξέρω καλά... Είσαι το παιδί μου, είσαι το εγγόνι μου, το ανιψάκι μου, το παιδί του γείτονα απέναντι, το παιδί του φίλου μου.

Τώρα πια για εσένα είναι αργά. Πήρες τον δρόμο τον στερνό τον χωρίς επιστροφή . Τίποτα δεν μπορεί να σε φέρει πίσω. Εμείς που μείναμε πίσω σε αυτήν χωρά όπου "ανθεί φαιδρά πορτοκαλέα" πρέπει να πιέσουμε με όλες μας τις δυνάμεις και προς κάθε κατεύθυνση και κάθε «ανεύθυνο – υπεύθυνο» να παρθούν μέτρα για να εξαλείψουμε αυτή την τρομοκρατία.

Όσο για αυτούς τους κουραδόμαγκες που σε βασάνιζαν για ικανοποιήσουν τα σιχαμερά και άρρωστα ένστικτά τους, τους προκαλώ: Ρέ αλήτες, αν έχετε ίχνος ανδρισμού (που αμφιβάλω) βγείτε ρε κοπρίτες και πάρετε την ευθύνη των πράξεών σας.

Αλλά είστε κότες και θα τρέξετε να κρυφτείτε κάτω από τα φουστάνια της μητέρα σας και την πολιτική ομπρέλα των «τίμιων» και από την ίδια πάστα με εσάς φτιαγμένους πολιτικών της περιφέρειά σας. Δηλαδή κότες και θρασύδειλοι . Κρίμα ρε καθάρματα γιατί διαπομπεύετε ένα ολόκληρο νησί.

Οι ίδιοι οι πατριώτες σας πρέπει να σας τιμωρήσουν παραδειγματικά. Αν έχουν φιλότιμο και μπέσα.

Καλό ταξίδι γιε μου, εγγόνι μου, φίλε μου, γείτονα, άτυχο Ελληνόπουλο........

  • * Ένας φίλος ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου