Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Ο Γιώργος Καμίνης στο MEGA: Δεν με ενδιαφέρει ποιος θα είναι αντίπαλός μου στον δεύτερο γύρο


«ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ»
«Πιστεύω ότι θα είμαι στον δεύτερο γύρο αλλά δεν με ενδιαφέρει ποιος θα είναι ο αντίπαλός μου», δήλωσε σήμερα, μιλώντας στην εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο» ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, ενώ σχολίασε και τη δημοσκόπηση της Metron Analysis που δημοσιεύει το «Έθνος της Κυριακής».
Σχολιάζοντας τους συνυποψηφίους του, ο κ. Καμίνης δήλωσε πως δεν τον εξέπληξε η υποψηφιότητα Κακλαμάνη: «Υπάρχει μια πολυδιάσπαση στο πολιτικό σύστημα, που αποτελεί ένδειξη κρίσης του. Οι εκλογές αυτές θα δείξουν την κρίση του πολιτικού μας συστήματος», ανέφερε ο νυν δήμαρχος Αθηναίων.
Ο κ. Καμίνης, δήλωσε αισιόδοξος ότι θα είναι ο ένας από τους δύο υποψηφίους που θα προκριθούν στον δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών. «Δεν με ενδιαφέρει ποιος θα είναι ο αντίπαλός μου», πρόσθεσε ενώ, σχολιάζοντας την δημοσκόπηση της Metron Analysis που δημοσιεύει το «Έθνος της Κυριακής», σύμφωνα με την οποία ο νυν δήμαρχος προηγείται με 9 μονάδες έναντι του δεύτερου στη σειρά συνυποψηφίου του, Άρη Σπηλιωτόπουλου, τόνισε ότι τίποτα δεν έχει κριθεί. «Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί», πρόσθεσε.
«Βρέθηκα σε έναν Δήμο όπου έπρεπε να αρχίσω στην κυριολεξία από το μηδέν. Δεν βρήκα καθόλου χρήματα. Είμαι όμως περήφανος για τη δουλειά που έκανα στο Δήμο. Φέραμε 120 εκατ. ευρώ για έργα στο Δήμο. Βάλαμε τα θεμέλια για να ξαναφτιάξουμε την Αθήνα», υποστήριξε ο κ. Καμίνης προσθέτοντας ότι όταν έχεις να αντιμετωπίσεις τόσο σοβαρά οικονομικά προβλήματα δεν μπορείς να ασχοληθείς τόσο με την εικόνα της πόλης και τις «ζαρντινιέρες».
Ο κ. Καμίνης σχολίασε επίσης την απόφαση του Σταύρου Θεοδωράκη να κατέβει στις ευρωεκλογές: «Το γεγονός ότι αυτός ο άνθρωπος βγαίνει και διεκδικεί τον χώρο του στην κεντροαριστερά δεν είναι κάτι κακό. Καλό είναι όποιοι αισθάνονται ότι έχουν κάτι να πουν να βγουν και να το πουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου